Isännöintijärjestelmä

Domus-isännöintijärjestelmä ®

Domus-isännöintijärjestelmä sisältää jo vakiona kaiken oleellisen selkeänä ja helppokäyttöisenä ratkaisuna. Domuksella voidaan hoitaa kirjanpidot, suorittaa vastikevalvontaa, tehdä laskutusta, laatia talousarviot sekä tuottaa tasekirjat. Järjestelmän tehokkuus perustuu siihen, että ohjelman eri osat ovat kytköksissä toisiinsa, jolloin vältytään tietojen tallentamiselta moneen kertaan. Esimerkiksi kirjanpito, kiinteistöhallinto ja monipankkiohjelma ovat kytketty yhteen niin, että ostolaskujen tiliöinnit saadaan siirrettyä monipankkiohjelmasta kirjanpitoon.

Domus vakiokokoonpano sisältää mm. seuraavat ominaisuudet:

  • kiinteistöhallinto/isännöinti
  • huoltokirja ja muutostöiden käsittely
  • kirjanpito
  • lainaosuuslaskenta
  • vuokra-/vastikelaskutus ja maksujen valvonta
  • e-lasku ja suoramaksu
  • verkkolaskujen lähetys
  • sähkön, veden ja lämmön laskutus
  • sauna- ja pesutupa- ym. käyttölaskutus
  • pankkiyhteydet
  • tilinpäätösraportit
  • tasekirjan laadinta

Domuksen vakiokokoonpanoa voidaan laajentaa monilla eri ohjelmistokokonaisuuksilla, kuten esim. sähköisellä taloushallinnolla, tehtävienhallinnalla, sähköisen viestinnän ratkaisuilla jne.