Tehtävienhallinta ja toiminnanohjaus

Nyt kaikki työtilaukset ja tehtäväpyynnöt löytyvät helposti samasta järjestelmästä, myös mobiililaitteilla

Domus tehtävienhallinta on suunniteltu isännöitsijätoimiston ja huoltoliikkeiden väliseen kaksisuuntaiseen viestintään sekä informaatiokanavaksi taloyhtiön hallitukselle. Domuksen tehtävienhallinnan tehtäväpyynnöt sekä huoltotilaukset sekä niiden seuranta hoituvat tehokkaasti internetin välityksellä. Tehtävienhallinta on ratkaisu myös isännöintiyrityksen tai huoltoyhtiön sisäisten tehtävien antoon, seurantaan sekä laskuttamiseen.

Tehtävienhallinta ja toiminnanohjaus

  • vikailmoitusten käsittely ja työtilaukset huoltoliikkeille
  • mahdollisuus antaa katseluoikeudet taloyhtiöiden hallituksille
  • toimiston sisäisten tehtävien hallinta
  • toimii pilvipalvelussa, käytettävissä myös mobiilina
  • talonkirjaselailu ja asukastietojen haku
  • tehtävien ja tuotteiden laskutus
  • optiona asuntotarkastuslomake (mobiilikäyttöinen)
  • optiona kulutuslukemien syöttö energianseurantaan
  • optiona yhteys huoneistokohtaisiin pohjapiirustuksiin
  • kokoussuunnittelu ja -kalenteri

Tehtävienhallinta on käytännössä sähköinen huoltokirja, johon kirjataan kiinteistöille tai huoneistoille kohdistuvat työtehtävät. Tehtävienhallinta on myös osa Domusjärjestelmää, joten perustietoja kuten kiinteistö-, huoneisto-, osakas-, vuokralais- ja talonkirjatietoja ei tarvitse ylläpitää useissa järjestelmissä.  

Tehtävienhallinnan kehityksessä on huomioitu myös erilaiset päätelaitteet, kuten tablet-laitteet sekä matkapuhelimet. Huoltomiehet voivat esimerkiksi kuitata mobiililaitteella työtehtävän vastaanotetuksi, ottaa kuva mobiililaitteen kameralla työkohteessa ja täydentää tarpeen mukaan laskutustietoja työasemallaan. Taloyhtiön hallitukselle voidaan antaa katselutunnukset oman taloyhtiön työhistoriaan ja meneillään oleviin työtietoihin.

Tehtävienhallintapaneelin avulla saadaan kokonaiskäsitys tehtävien etenemisestä ja niiden aikataulussa pysymisestä.

Koska tehtävienhallinta on selainpohjainen, ei asennuksia tarvitse omille työasemille tehdä ja järjestelmä on nopeasti kaikkien käytettävissä, joille on annettu käyttöoikeus.

Liittämällä Tehtävienhallinnan osaksi Domuksen pilvipalvelua saadaan aikaiseksi useita tahoja palveleva integroitu taloushallinnon, hallinnollisen ja teknisen isännöinnin kokonaisratkaisu, jossa tiedot ylläpidetään yhdessä järjestelmässä.